زانکوزانکو، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 11 روز سن داره

میوه عشقمون

روز تعیین جنسیت

1393/2/11 18:49
نویسنده : مامان مرمر
240 بازدید
اشتراک گذاری
دوشنبه ۸اردیبهشت،من باید میرفتم پیش دکتر معینی واسه چک دهانه رحم،باید کلی هم آب میخوردم،بابا نویدت هم نمیتونست باهام بیاد،بعد از دو ساعت انتظار نوبت من شد انقدر آب خورده بودم که دیگه نمیتونستم بشینم،بعد از معاینه دکتر گفت همه چیز خوبه،منم کلی التماس که با کلی نمونه برداری و هزینه نتونستیم جنسیتشو بدونیم فقط میدونیم سالمه،گفت اگه فشار نمیاد بهت نگاه کنیم ببینیم،منم با تمام وجود آماده شدم ببینم خدا بهم چی هدیه داده،از روز اول حس میکردم نی نی دخمل دارم،ولی یه هفته ای میشه که حس میکنم پسره،خلاصه آقای دکتر گفت .....پسره....خندیدم و گفتم خدارو شکر،اگه میگفت دختره هم همین کارو میکردم،خلاصه بعدشم رفتم خونه مامان اینای نوید،همه شون خوشحال شدن،غروب هم نوید اومد بهش گفتم اونم خوشحال شد،یه جورایی همه خوشحال شدن و از اینکه بچه مون سالمه خوشحال بودن،غروب هم رفتیم جمهوری قسمت لباسن نی نی،واای حالا دیگه میدونم نی نی پسره یا دختر،هر چی دلم بخواد براش میخرم،بوس بوس به لپای زانکوی قشنگم،زانکو،اسم کردی به معنی دانشمند،قرار بود اگه دختر باشه اسم شمالی بذاریم،و اگه پسر شد کردی،حالا پرچم کردا بالاست،ولی فعلا اسمش و به کسی نمیگیم،فداش بشم من.بوووووس.
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)